Reklama (Pomoc)
Reklama w systemie SPINO.PL
Produkty reklamowe w systemie spino.pl:
- Banery reklamowe: B1 , B2 , B3
- Linki (pozycje) „Polecane”
- Linki (pozycje) „Promowane”
- Zamieszczenie informacji o firmie w materiałach reklamowych SPINO
Banery reklamowe
- Wielkość banerów [px]: szer x wys
B1 : 265 x 140
B2 : 265 x 270
B3 : 265 x 400

- Formaty plików: png, jpg, giv ( w przypadku pliku giv: maks. 12 slajdów, interwał czasowy min. 10s)
- Sposób emisji: losowy spośród puli aktywnych banerów
Linki (pozycje) „Polecane”
- Dostępność:
Maksymalna ilość udostępnionych i emitowanych linków – 3 szt. Po wykupieniu przez Użytkownika okresu dostępności – Użytkownik osobiście wskazuje które pozycje będzie wyróżniał jako Polecane.
- Sposób emisji:
Linki te zajmują najwyższe miejsca na liście dopasowanych pozycji.
- Sposób wskazania:
Czynności tej dokonuje się podczas edycji parametrów. Należy zaznaczyć pole „Pozycja polecana”. Pozycje takie są oznaczane symbolem „L”.
Uwaga: dla danego Użytkownika udostępniamy max. jedną pozycję polecaną.
Linki (pozycje) „Promowane”
- Dostępność:
Po wykupieniu przez Użytkownika określonej ilości linków w określonym okresie – Użytkownik osobiście decyduje które pozycje będzie wyróżniał jako Promowane.
- Sposób emisji:
W drugiej kolejności (po linkach Polecanych) na liście dopasowań występują pozycje oznaczone jako Promowane. O kolejności na liście linków Promowanych decydują: posiadanie przez firmę logo, najpóźniejsza data aktualizacji.
- Sposób wskazania:
Czynności tej dokonuje się podczas edycji parametrów. Należy zaznaczyć pole „Pozycja promowana”. Pozycje takie są oznaczane symbolem „P”.
Uwaga: dla danego Użytkownika udostępniamy max. dwie pozycje promowane lub po jednej promowanej i polecanej.
- Zamieszczenie informacji o firmie w materiałach reklamowych SPINO
Istnieje możliwość promocji firmy w materiałach reklamowych oraz instrukcjach SPINO: na stronie spino.pl, w materiałach drukowanych, w prezentacjach. Warunki ustalane są indywidualnie z zainteresowanymi.
Informacje dodatkowe:
Kryteria kolejności na liście dopasowań w Wyszukiwarce (od najwyższych):
- Posiadanie logo firmy
- Pozycje „Polecane - L”
- Pozycje „Promowane - P”
- Pozycje „Pozostałe - N”
- w powyższych grupach – najwyższe miejsce zajmują pozycje z najpóźniejszą datą aktualizacji
Uwaga: za datę aktualizacji pozycji przyjmuje się pierwszy zapis edycji parametrów w ciągu doby.
Zamieszczenie logo firmy na profilu
Aby zamieścić logo firmy należy:
- być Użytkownikiem jednego kont: S, M lub VIP
- przygotować logo firmy o rozmiarze (szer x wys [px]) – 150 x 65
- zalogować się i otworzyć obszar: „Dane firmy”
- zgodnie z poniższym opisem wybrać i dołączyć wybrany plik

- w przypadku zamiaru usunięcia – zaznaczyć pole „Usuń logo”
Wskaźnik popularności profilu firmy w systemie – ilość wyświetleń
Licznik ilości wyświetleń profilu danej firmy w systemie jest widoczny w dolnej części profilu firmy. Firmę należy odszukać w „Katalogu firm” (prawa górna ikona na pulpicie) wpisując w polu „Szukana fraza” pełną lub fragment nazwy firmy a następnie wskazać linka tej firmy.
